Tricht speelt gelijk tegen laagvlieger Altena

Altena - Tricht wedstrijdverslag

Tricht verspeelde een 1-2 voorsprong tegen rode lantaarndrager Altena. Een kwartier voor tijd maakte Altena gelijk. Marijn Bransen scoorde beide doelpunten namens Tricht. Met dit gelijkspel schieten de groenwitten niets op. Tricht staat met een negende plaats nog steeds in de gevarenzone.

De eerste kans was voor Owen Hol. In de 16e minuut schoot hij na goed doorzetten van René van Soelen op de keeper. Een minuut later stuitte Altena drie keer op de goed keepende Arjen Kaasjager. Maar In de 45e kwam Altena op een 1-0 voorsprong.

Na een donderspeech van Jacob van Zanten in de rust kwam Tricht sterk uit de kleedkamer. Eerst lag de keeper in de weg bij een schot van Owen Hol. Uiteindelijk kopte Marijn Bransen na een kwartier de verdiende gelijkmaker binnen. Er leek geen vuiltje aan de lucht toen Vijf minuten later Bransen zijn tweede scoorde uit een assist van uitblinker Luke van Dijken. Tricht kreeg kansen op de 1-3. Zo belandde een schot van Van Soelen op de lat. Maar een kwartier voor tijd scoorde de spits van Altena uit het niets 2-2.

In de laatste minuut moest de thuisclub met 10 man verder toen een speler rood kreeg wegens natrappen. Even leek het er op dat Tricht alsnog de drie punten mee naar huis zou gaan nemen. Maar de goed ingevallen jeugdspeler Mathijs Desiderio miste in blessuretijd een grote kans op 2-3.

Foto’s van de wedstrijd, kijk hier.