Tricht speelt 2-2 gelijk na staking wedstrijd bij GRC’14

GRC'14 - Tricht

Giessen/Rijswijk • Tegen 10 man gaf Tricht een 0-2 voorsprong weg tegen GRC. De wedstrijd werd ontsierd door spreekkoren van het thuispubliek. De scheidsrechter staakte na 35 minuten de wedstrijd vanwege deze spreekkoren. Niet voor de eerste keer dit seizoen.

Het koningskoppel Tim van Dijken en Marijn Bransen bezorgden de groen-witten een 0-2 voorsprong. Maar dat was niet genoeg. Uiteindelijk haalde Tricht bakzeil en moest genoegen nemen met een gelijkspel.

Al na een kwartier kwam Tricht op voorsprong door Tim van Dijken. Een assist van Bransen rondde hij goed af. Een kwartier later moest GRC met tien man verder toen hun nummer 10, Van Rossum, met rood het veld moest verlaten. Daar was het thuispubliek duidelijk niet mee eens en liet dat goed horen. De scheidsrechter besloot de wedstrijd te staken. De wedstrijd werd na 10 minuten hervat.

In de 53e minuut verdubbelde Van Dijken de voorsprong na voorbereidend werk van Marijn Bransen. GRC’14 maakte al snel de aansluitingstreffer in de 58e minuut. Het werd billenknijpen voor Tricht toen Arjan Hakkert na zijn tweede gele kaart naar de kleedkamer werd gestuurd. Een minuut later was het 2-2. Dit was uiteindelijk de eindstand.

Verslag website GRC’14