Tricht 35+ zoekt spelers!

Tricht 35+

Inmiddels zijn vrijwel alle nationale en internationale transfermarkten gesloten. Maar geen zorgen, Tricht 35+ is nog op zoek naar enkele spelers voor de voorjaarscompetitie!

Tricht 35+ speelt op vrijdagavond in een recreatieve 7×7 competitie op half-veld tegen leeftijdsgenoten. Tussen Maart en Mei zijn er in totaal vijf speelavonden. Tijdens iedere avond spelen we in toernooivorm tegen de andere vier teams uit de competitie wedstrijden van 15 á 20 minuten. De eerste wedstrijden beginnen om 19:30 en de laatste eindigen rond 22:00, waarna er met de andere teams nog de mogelijkheid is om in de kantine iets te drinken.

Datums:- Vrijdag 11 Maart- Vrijdag 25 maart- Vrijdag 8 April- Vrijdag 22 April- Vrijdag 13 Mei

Heb je interesse om enkele keren of vast mee te doen, geef je dan op via Stefan Donker (stefan.donker@gmail.com of 0622614832)