Tricht 1 verliest, maar wint ook!

Schoonhoven-Tricht

Tricht 1 speelde afgelopen zaterdag een zeer ongelukkige oefenwedstrijd bij v.v. Schoonhoven, waar met 2-0 werd verloren. Bij thuiskomst werd trainer Jacob van Zanten even opgevangen door drie van onze meest kritische volgers en moest Jacob even diep door het stof om te verklaren waarom onze hoofdmacht zo’n slechte wedstrijd heeft gespeeld, waarbij zelfs kansen op een meter van het doel werden gemist. Jacob kon zich kranig verweren in de discussie en hij kwam er zelfs een beetje als winnaar uit; Gerald Kardol, Marco Hol en Fred de Munnik hebben hem €100,- toegezegd voor de busreizen van het 1e elftal. Gert-Jan van Helten had eerder die dag al aangegeven ook mee te doen. Bedankt mannen!

Volgende week speelt onze hoofdmacht de thuiswedstrijd tegen Theole in de beker op ons prachtige hoofdveld en dan tappen de jongens uit een ander vaatje, beloofde Jacob.