Trainingsschema 2020-2021

Trainingsindeling

Hoewel we nog midden in de vakantieperiode zitten, zijn er al veel teams die willen gaan trainen of gewoon doortrainen. We hebben daarom een trainingsschema gemaakt dat ingaat op dinsdag 11 augustus.

I.v.m. onderhoud aan veld 3 en we het wedstrijdveld 4 niet willen overbelasten omdat we dit veld nog het gehele seizoen als wedstrijdveld willen blijven gebruiken zullen we het tijdelijk met wat minder ruimte moeten doen. Naar verwachting is veld 3 eind dit jaar of begin volgend jaar weer beschikbaar voor trainingen. Het schema loopt tot veld 3 beschikbaar is. Zodra veld 3 beschikbaar is voor trainingen volgt een definitief schema voor de rest van het seizoen. Mochten er nog wijzigingen gewenst zijn, laat dit dan z.s.m. aan je coördinator weten zodat we het verzoek op haalbaarheid kunnen beoordelen.

Algemene regels

Houd begin- en eindtijd van de training aan.

Train op het veld dat aangegeven staat in het schema.

Alleen in overleg wisselen van trainingsveld.

Gebruik de kleedkamer die aangegeven staat (senioren: houd in de kleedkamer rekening met de Corona-regels).

Keeperstraining alleen op het kunstgras.

De A-selectie kan indien nodig en in overleg een 1/4 veld extra innemen.

Regels veld 4

Van 16 tot 16 trainen, doelgebieden mogen niet gebruikt worden.

Op veld 4 mag alleen getraind worden door de elftallen die op veld 4 zijn ingedeeld of als er onderling met één van deze elftallen gewisseld is van trainingsveld.

Bij afgelasting van veld 4 wijken de elftallen van veld 4 uit naar het kunstgrasveld en of indien mogelijk naar andere velden. Trainers dienen dan onderling de beschikbare ruimte te verdelen rekening houdend met de A-selectie die minimaal een 1/2 veld ter beschikking heeft.