Techniektraining door Tony!

Vanavond was de eerste techniektraining voor de teams van JO10 en JO12, gegeven door Tony Vos. De kinderen vonden het geweldig om alleen maar met de bal bezig te zijn op een avond, die normaal geen trainingsavond is. Deze techniektrainingen zijn onderdeel van ons Jeugdplan 2020-2023, waarvoor de pr-sponsorcommissie drie weldoeners (later meer hierover) heeft gevonden, die dit plan financieel willen ondersteunen. De techniektrainer krijgt hiervoor een ‘vrijwilligersbijdrage’, maar toen Tony Vos hiervoor werd gevraagd, had hij voor ons een tegenvoorstel. Tony’s dochter, Jana, is fanatiek motorcrosser en draagt de ‘Stichting Hartekind’ een warm hart toe en daarom wil Tony graag dat van zijn vrijwilligersbijdrage €750,- naar deze stichting gaat en ook nog eens €750,- als bijdrage aan de Jan van Arkel Tribune!
Naast de kinderen zijn wij als vereniging erg blij met dit geweldige initiatief en willen iedereen bedanken, die hier zijn steentje aan bij heeft gedragen.
Lees in de bijlage het verhaal van Jana en de Stichting Hartekind: