Teams en schema JVA-Bokaal

JVA Bokaal

Wij hebben gisteravond de indeling voor de Jan van Arkel bokaal gemaakt. De intentie was om 6 ploegen te formeren, maar daar hadden we te weinig inschrijvingen voor. Met gemiddeld 12 spelers per team en dan 10 zaterdagen spelen, dat gaat niet goed aflopen! Daarom hebben we er voor gekozen om 5 teams met minimaal 14 spelers te maken. In de bijlage onderaan dit bericht kan je zien wie er in welke ploeg is ingedeeld, en wie de leider(ster) is. De teams die deelnemen hebben indrukwekkende namen:

HET COOP DREAM TEAM   (Frank Brands)
BASTION UNITED   (Jeroen Brouwer)
VAN DOORN BOYS & GIRLS   (Amber Bransen/Bas Gradissen)
THE UITERWAAL CHAMPS   (Jacob van Zanten)
VAN DER SCHUIT SLAPERS   (Jack Rietbergen)

Om deze competitie om de Jan van Arkel bokaal te laten slagen, hebben we een aantal mededelingen:

• Het complex is alleen toegankelijk voor de spelers/speelster die deelnemen aan de competitie.
  • Na de wedstrijd is het noodzakelijk dat deze spelers/speelsters zo snel mogelijk weer het complex verlaten.
  • De kleedkamers/kantine blijven dicht voor gebruik.
  • Afmelden doe je bij je leider(ster).
  • Bij een te kort voor een speeldag kan je eventueel shoppen bij het team wat voor die zaterdag vrij is.
  • Komt die leider er niet uit, dan kan die altijd nog met Addy contact opnemen (0615596698, of theref@online.nl)
  • Scheidsrechters worden geregeld.
  • Voor de zaterdagen zoek ik nog een aantal personen die bij toerbeurt bij de ingang zou willen staan, om toe te zien dat personen die niet op het complex aanwezig mogen zijn door de corona maatregelen, dat die dan ook weer vertrekken. Het zijn niet onze regels! Misschien versoepelen die regels al snel. Opgeven bij Addy.
  • Iedere speler/speelster zorgt voor zijn eigen groen/witte kousen en een zwarte broek.
  • Bij de indeling staan misschien een aantal namen/achternamen verkeerd geschreven, daarvoor bied ik mijn excuses aan.
  • De shirts worden beschikbaar gesteld door de club. Voor de vrouwen/meisjes zal er wel een kleedkamer worden geopend voor het aantrekken van de shirts.
  • Bij goed weer wordt er op gras gevoetbald (veld 1), maar bij slecht weer gaan we naar veld 2 (Kunstgras).
  • Aan het einde wordt de Jan van Arkel bokaal uitgereikt. Iedere deelnemen krijgt een vaantje als herinnering.

Voor deze competitie zijn er ook een aantal spelregels gewijzigd:
  • We spelen 2 x 40 minuten met 10 minuten rust.
  • De thuisspelende ploeg trapt de eerste helft af, en de bezoekers mogen de kant kiezen.
  • Als de bal over de zijlijn gaat, dan mag je die dribbelend in het spel brengen. Ook mag je de bal intrappen. Ingooien doen we even niet!
  • We spelen zonder grensrechters, maar met 2 scheidsrechters. Zoals ze het bij de hockey doen!
  • Als een vrouw/meisje scoort, dan telt die dubbel.
  • Er zijn geen gele/rode kaarten, maar wel een tijdstraf van 5 minuten (hopelijk niet nodig!)

We starten op zaterdag 17 april. We hopen dan dat we onder zonnestralen lekker kunnen voetballen!

Mvg, Addy