Slotdag 11 juni

Slotdag 2022

Zaterdag 11 juni sluiten we als club het seizoen af met een leuke dag!
Om 13:00 kunt u genieten van een heerlijke wedstrijd van ons eerste elftal tegen die van CDW. Aansluitend zal er op het hoofdveld een penaltybokaal plaatsvinden voor alle jeugdleden van kabouters tot aan de O19. Voor de oudere jeugdleden zal Kay Notenboom, keeper van Utrecht proberen de penalty’s tegen te houden. Bij onze jongste jeugd zal Mats Drost, die overigens ook bij PSV en Utrecht heeft mogen proeven, ook zijn doel schoon willen houden. Inschrijven voor de penaltybokaal kan via slotdagtricht@gmail.com of bij het inschrijfformulier achter de bar.

En er is nog veel meer. De jaarlijkse barbecue die zeker niet mag ontbreken start om 17:00 waarbij u de beste kwaliteit vlees, salades en broodjes krijgt voorgeschoteld! Ook hiervoor is een inschrijving noodzakelijk en kan via slotdagtricht@gmail.com of ook hier via een formulier achter de bar. De inschrijving is gratis en eten kan gehaald worden met munten op de dag zelf.

Het prachtige seizoen dat we met z’n alle medemogelijk hebben gemaakt kan niet afgesloten worden zonder een ‘Afterparty’. Deze zal om 8 uur beginnen met muziek van een special guest!

Over de hele dag zullen er weer leuke springkussens aanwezig zijn en extra om 17:00 een ijskar met ijs van topkwaliteit, als dat geen smullen wordt….. We hopen dat iedereen komt zodat we er een gezamenlijk feestdag van kunnen maken!