Sint komt naar Crayestein!

Sinterklaas naar Crayestein

Beste voetbalvriendjes van de Kabouters, JO8, JO9 en JO10 en MO11.
Op 12 november hoop ik voet aan wal te zetten in het mooie Hellevoetsluis, een plaats met maar liefst 3 voetbalclubs. Vanaf deze dag zal ik rondtrekken door Nederland om zoveel mogelijk kinderen een cadeau te brengen. Op woensdag 30 november ben ik uitgenodigd door v.v. Tricht om te komen kijken bij de trainingen van de Kabouters, JO8, JO9, JO10 en MO11. Misschien brengen mijn Pieten dan ook wel wat mee voor deze sportievelingen?

Om de kantine wat op te vrolijken heeft (hulp) versierpiet Annelies een kleurwedstrijd bedacht. Op de website (hieronder) staan 2 kleurplaten waarvan jullie er één zo mooi mogelijk mogen inkleuren. Deze mag je inleveren bij Annelies (ma en wo in de kantine); zij gaat ze dan ophangen in de kantine. In het weekend voor mijn bezoek zal de selectie van Tricht 1 de mooiste kleurplaten kiezen en de winnaars worden dan op woensdag 30 november bekend gemaakt! Dus doe je best. Uiteraard mogen ook broertjes en zusjes die niet op voetbal zitten meedoen met deze kleurwedstrijd.
Meer informatie over mijn bezoek aan v.v. Tricht krijgen jullie via de leiders/trainers van jullie teams. Vraag of je ouders het in de agenda zetten want ook zij mogen bij mijn bezoek aanwezig zijn. Misschien krijgen ze dan ook nog wel een pepernoot!

Hopelijk tot 30 november!

Sinterklaas