Parkeren tijdens Techniekdag!

Techniekdag parkeren

Op zaterdag 13 mei a.s. van 10:00 uur tot 16:00 uur wordt er bij A.Hak op de Steenoven 2-6, een Techniekdag georganiseerd. Deze dag heeft als doel om de jeugd van 8 t/m 14 jaar te enthousiasmeren voor de techniek en hen te laten zien wat de mogelijkheden in de Techniek zijn. Er zullen verschillende bedrijven komen als standhouder en al deze bedrijven hebben een doe-activiteit om de kinderen te laten ervaren wat er mogelijk is.

Het verleden heeft aangetoond dat er op die dag erg veel verkeer richting de Techniekdag zal zijn en dus ook waarschijnlijk ook langs onze voetbalvereniging komt.

Oproep voor bezoekers van v.v.Tricht:
Gelieve niet op de Dijk of op de weg richting Steenoven te parkeren, maar uitsluitend op onze parkeerplaats of langs de Middelweg en/of Hooglandscheweg, in verband met de veiligheid en de aanrijdroute voor hulpdiensten.