Oproep scheidsrechters, leiders en trainers!

WedstrijdzakenApp

Download de Wedstrijdzaken App van de KNVB om onze website en ClubTV zo up-to-date mogelijk te houden. De KNVB Wedstrijdzaken app kan worden gedownload in de Appstore en Playstore door te zoeken op KNVB Wedstrijdzaken. Na installatie van de app op je telefoon, kan je het wedstrijdformulier en meer zaken regelen, die nog uitsluitend geregeld worden met de Wedstrijdzaken-app. Zo werkt het het hele amateurvoetbal met het mobiel digitaal wedstrijdformulier.
Let op:

1. De KNVB Wedstrijdzaken app kan alleen worden gebruikt door bondsleden. Registreer je met het e-mailadres wat bij jouw profiel bij je vereniging geregistreerd staat. (veld E-mail op tabblad Persoon).
  2. Registreren is niet nodig als je reeds via Voetbal.nl geregistreerd bent. Je kunt je Voetbal.nl account (KNVB account) ook gebruik om in de Wedstrijdzaken app in te loggen. Het e-mailadres moet wel overeenkomen met het e-mailadres bij jouw profiel bij je vereniging. Als dat niet het geval is kun je geen gebruik maken van de KNVB Wedstrijdzaken app.
  3. Weet je niet welk e-mailadres geregistreerd staat of is er nog geen e-mailadres geregistreerd, neem dan contact op met je vereniging (ws@vvtricht.nl).