Opening JVA Tribune!

Opening Tribune uitnodiging

Voor de familie Van Arkel zal 2 oktober nooit meer een feestdag zijn, want dat is de datum waarop hun geliefde man, vader, opa en oom onverwacht het leven heeft gelaten. Toch hebben wij besloten, in overleg met de familie, dat 2-10-2021 de datum is waarop het prachtige eerbetoon aan onze oud-voorzitter Jan van Arkel officieel wordt geopend. Dit zal plaatsvinden om 13.00 uur voorafgaand aan de wedstrijd Tricht 1 – Woudrichem 1.
De tribunecommissie wil graag iedereen uitnodigen om bij deze opening aanwezig te zijn; sponsoren, lege flessen ophalers, teams van v.v.Tricht, donateurs, stoeleigenaren, vrienden van Jan van Arkel en iedereen die onze club een warm hart toedraagt. Eigenlijk is het een trieste dag, maar laten we op deze dag een feest vieren zoals Jan van Arkel dat zelf ook zo goed kon, zodat deze dag en deze Tribune een mooie herinnering blijft aan onze grote vriend. Wat zou hij trots op de groen-witters zijn geweest!

Tot zaterdag 2 oktober!