Nipte zege Tricht op Wilhelmina’26

Tricht - Wilhelmina'26

De pupillen van de week Wessel van Kranenburg en Bram van Bekkum brachten Tricht afgelopen zaterdag nét dat beetje extra geluk dat je nodig hebt om in de laatste minuten een overwinning binnen te slepen. Wessel en Bram, bedankt voor jullie inbreng! 😉

Wedstrijdverslag:
Tricht heeft in eigen huis op de valreep weten te winnen van Wilhelmina’26. De overwinning was niet onverdiend, maar kwam wel pas laat tot stand.

De thuisploeg begon goed aan de wedstrijd en had een licht overwicht. Het leidde tot een aardige kans voor Ramon van Soelen, maar hij schoot over. Ook Tim van Dijken kreeg een mogelijkheid, maar die kwam net niet lekker uit met zijn passen en scoorde dus ook niet.

Na ruim een half uur spelen was daar echter plots de 0-1 voor Wilhelmina. Een voorzet werd keurig binnengekopt door de bezoekers. Tricht leek het hierna even kwijt, maar kwam toch nog op 1-1 voor de pauze. Tim van Dijken profiteerde van mistasten van de keeper en faalde niet.

Na de thee vielen er weinig uitgespeelde kansen te noteren. Net toen iedereen dacht dat het wel in 1-1 zou gaan eindigen bracht Tricht daar toch nog verandering in. Tim van Dijken kwam na 82 minuten door over de rechterkant en gaf voor op invaller Pepijn Lambregts. Lambregts, die Ramon van Soelen was komen vervangen, schatte de voorzet op waarde en bezorgde zijn ploeg zo de overwinning.

Een eervolle vermelding is er voor scheidsrechter Klerks die uitstekend leiding gaf aan het duel.