Tricht wint laatste wedstrijd van het seizoen

Rian en Roef

Tricht speelde zaterdag zijn laatste wedstrijd van het seizoen 2021-2022. Deze wedstrijd stond voornamelijk in het teken van het afscheid van Rian Drost en Roef van der Poel.
Onze tegenstander was het 2de klas team van CDW uit Wijk bij Duurstede.
Het begin van de wedstrijd was voor CDW, maar de eerste doelkans was voor Tricht en deze was meteen raak. In de 9 de minuut onderschepte Luke van Dijken een bal ter hoogte van de middenlijn en hiermee stuurde hij gelijk zijn broer Tim de diepte in, die scoorde beheerst 1-0. Na nog een mooie aanval via Joran en Tim was het de keeper die een schot van Tim goed uit de hoek tikte. In de 39ste minuut werd het 1-1, doordat Luke de bal niet kwijt kon op het middenveld en werd dat balverlies afgestraft door een doelpunt.
Het was wederom Tim van Dijken die 2 minuten later Tricht weer op voorsprong zette.
Op Owen Hol werd een overtreding begaan op zo’n 25 meter van het doel. Tim ging achter de bal staan en zoals vaker dit seizoen knalde hij die vrije trap geweldig in de kruising.
In de rust wisselde de trainer 8 spelers en dat gaf een wat ander spelbeeld in de tweede helft. Tricht was meer aan de bal en speelde zeker 5 kansen bij elkaar, uiteindelijk was het alleen Tim die nog 3-1 scoorde na mooie aanval via Arie Hakkert en Ramon van Soelen.
5 Minuten voor tijd kreeg Rian symbolisch de rode kaart van de scheidrechter en verliet door een erehaag van spelers en begeleiding voor het laatst het speelveld.

Na afloop waren er nog bedankjes en cadeaus voor Rian en Roef.