Nieuw gezicht medische staf

Met ingang van het nieuwe voetbalseizoen komt de 33 jarige, fysiotherapeut Damei Andringa de club versterken als medisch verzorger & masseur. Hij volgt hiermee Roef van de Poel op.

Naast dat Damei als verzorger uiteraard beschikbaar is voor alle leden zal hij in die hoedanigheid ook het eerste elftal gaan begeleiden tijdens de wedstrijden op zaterdag. Bovendien gaat hij op trainingsavonden de hersteltrainingen voor zijn rekening nemen om zo de geblesseerde A-selectie spelers snel en verantwoord terug te brengen op wedstrijdfit niveau.

Damei heeft naast zijn fysio achtergrond ook veel ervaring als voetballer en kent hij het klappen van de zweep, of beter: hij weet hoe het balletje rolt. In zijn jeugd heeft hij geacteerd bij zowel FC Utrecht als FC Den Bosch. Daarnaast kijkt hij terug op 8 seizoenen FC Lienden en 3 jaar Duno, uit Doorwerth. Met dit curriculum zal hij op zaterdagen ook als assistent van hoofdtrainer Jacob van Zanten optreden.

Samen met Rini Roos zal Damei bij onze vereniging de medische staf gaan vormen. Wij heten Damei hartelijk welkom bij de club en wensen hem alvast veel succes.

Onze dank gaat uit naar Roef, die na bijna 40 jaar (!), minus een kort uitstapje naar WNC Waardenburg, de waterzak en de spons spreekwoordelijk aan de wilgen hangt. Vanaf het seizoen 22-23 gaat Roef zoals hij dat zelf zegt “de wedstrijden vanaf de andere kant van de reclameborden volgen”.