Met Tricht 1 naar uitwedstrijden?

Ga mee met Tricht 1

Ons 1e elftal heeft de wens uitgesproken om met een bus naar hun uitwedstrijden te kunnen gaan. Echter ons bestuur heeft daar geen financiële middelen voor over, omdat ze ons elftal niet willen voortrekken t.o.v. andere elftallen van v.v.Tricht. Een nobele gedachte natuurlijk, maar toch zouden wij het daarom graag zelf willen proberen te regelen. Onderstaande hebben wij bedacht om het toch voor elkaar te krijgen:
Je kunt als supporter mee naar de 13 uitwedstrijden door een ‘seizoen buskaart’ aan te schaffen voor €100,-, dat is dus ongeveer €7,50 per wedstrijd. Je krijgt dan een natje en een droogje gedurende de heen- en terugreis, een uiterst spannende wedstrijd van uw groen-witte strijders en u kunt direct even de tactiek met onze hoofdtrainer bespreken. Wij zullen tevens als tegenprestatie met Tricht 1 gedurende het seizoen ook nog een feestavond organiseren voor al deze ‘hardcore’ supporters!
Ga je met ons mee? Het is goed voor het milieu (minder auto’s en het is altijd super gezellig!

Opgeven kan via pr@vvtricht.nl, of via onze hoofdtrainer Jacob van Zanten (06-22478360).

Tricht 1