Marri van den Heuvel overleden

Donderdagavond 4 maart bereikte ons het trieste bericht, dat lid van de club Marri van den Heuvel  in het bijzijn van familie en vrienden thuis is overleden aan de gevolgen van een ernstige longaandoening.

Na de definitieve diagnose in september 2020 ging zijn gezondheid zienderogen achteruit. Marri kon deze strijd niet winnen en mocht helaas slechts 57 jaar worden.

Marri stond bekend als een zorgzaam mens met oog en aandacht voor ieder die hem lief was. Tot op het laatst bezig met het organiseren, het op orde brengen van zorg voor hen, die hij zou achterlaten. Naast zijn werk in de wegenbouw was hij verknocht aan voetbal, waarbij hij zelf zijn laatste kunsten vertoonde bij onze Walking Football groep. Marri was sinds 1983 lid van de vereniging.

Onze gedachten gaan uit naar zijn familie en vrienden. Het bestuur en de club wensen zijn vriendin Gosewien & (klein)kinderen,  zijn zonen Mike & Thomas en zijn moeder mevrouw Cor van den Heuvel alle sterkte dit verlies te dragen en het verdriet een plaats te geven. Fijne en mooie herinneringen aan Marri zullen voor altijd blijven.