Levende legende gaat ook mee!

Wout Bambacht

Bijzonder trots zijn de jongens van Tricht 1, dat één van de meest grote clubmensen, Wout Bambacht zich heeft opgegeven om mee naar uitwedstrijden te gaan met de bus. Wout heeft niet alleen zelf jarenlang als aanvoerder in ons 1e elftal gespeeld, maar na zijn actieve loopbaan heeft hij zich ontpopt tot supervrijwilliger. Van leider van Tricht 1, het maaien van de velden, scheidsrechter en barman tot de bouw van de kantine; Wout heeft het allemaal gedaan…en nog meer! Het is dan ook niet verwonderlijk dat ons 1e elftal zich zeer vereerd voelt dat zo’n legendarische clubman en ‘Lid van Verdienste’ een bijdrage van €100,- levert aan ons jonge team, zodat ze met de bus kunnen reizen naar uitwedstrijden.
Wout, namens Tricht 1, bedankt!

Wil jij ook met de bus mee of bijdragen aan de spelersbus, neem dan even contact op met onze hoofdtrainer, Jacob van Zanten (06-22478360) of mail naar pr@vvtricht.nl.