Kerstgroet

Een hele grote “dankjewel” aan alle trainers, scheidsrechters & grensrechters, commissieleden, vrijwilligers, ondersteunende leden/ouders en sponsoren voor jullie inzet en bijdrage in het afgelopen jaar. Zonder jullie – vaak tomeloze – inzet is het niet mogelijk om te voetballen.

Dank, namens alle voetballende leden.

Nu is het tijd om voetbal even te laten voor wat het is en ons te richten op familie en vrienden.

Tijdens de feestdagen ligt de nadruk op samenzijn en het familiegevoel, maar dat kan juist zorgen voor een gevoel van eenzaamheid. Niet alleen bij ouderen, maar ook bij jongeren, jongvolwassenen. Let een beetje op elkaar! Met de verbondenheid die kenmerkend is voor onze club, kun je ook daarbuiten het verschil maken.

Graag wens ik iedereen sfeervolle kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar, waarin wij de toekomst van VV Tricht wederom met vertrouwen tegemoetzien.

Ik zie jullie graag weer in het nieuwe jaar, ergens langs het veld of bij een ontmoeting in de kantine. Fijne decembermaand allemaal!

Hartelijke groeten,

jullie voorzitter John van Riemsdijk

(foto Ab Donker Fotografie)