JO13-1 wint de KNVB beker!

Bekerfinale JO13

Op zaterdag 30 mei 2026 stond onze JO13-1 in de KNVB bekefinale in Geldrop tegen RWB.
Onze mannen én onze stoere dame hadden hebben zich keihard naar deze droomdag geknokt.

Het werd 0-1 door een prachtige vrijetrap van Mees den Hild, de 0-2 kwam 10 minuten voor tijd van de voet van Fes van Kranenburg en Toby Janssen zorgde voor de 0-3 eindstand.

Om 14:30 uur kwamen de kampioenen terug op Sportpark Crayestein waar de helden groots werden ontvangen en werd het succes met supporters gevierd!