Informatie m.b.t. aanvragen oefenwedstrijden

Om alles in goede banen te leiden hebben de wedstrijdsecretarissen richtlijnen opgesteld voor het aanvragen en het melden van oefenwedstrijden.

Lees dit eerst goed door voor je wedstrijden met een tegenstander afstemt!

Doordat het 3e veld wordt gerenoveerd en de komende maanden niet beschikbaar is zijn er doordeweeks bijna geen uitwijk mogelijkheden voor trainende teams. Hierdoor hebben trainingen prioriteit boven een oefenwedstrijd. In goed onderling overleg tussen de trainers kan hiervan worden afgeweken.

Plan de oefenwedstrijd doordeweeks en op zaterdag bij voorkeur bij de beoogde tegenstander. Naast dat we bijna geen uitwijk mogelijkheden hebben sparen we hiermee ook de grasvelden waarmee we nog het hele seizoen moeten doen.

Thuiswedstrijden zijn beperkt mogelijk op zaterdag, kijk voor je een wedstrijd wilt organiseren eerst even in het wedstrijdprogramma op de website of het programma het toelaat om een thuiswedstrijd te spelen. In de maand juli worden er geen oefenwedstrijden meer ingepland.