Gratis dagtocht!

Dagtocht Wijk

Wat is er mooier dan zaterdag a.s. gratis met de bus een dagtocht te maken naar het fraaie Wijk en Aalburg? Een dorp in de gemeente Altena, gelegen aan het Heusdensch Kanaal en de Afgedamde Maas. Een dorp met 6590 inwoners en prachtige monumenten als de kerken en de molen. Er is een breed aanbod van winkels en prachtige natuur. Na een rondgang door het dorp en een bezoek aan de lokale middenstand wordt u getrakteerd op een voetbalwedstrijd van onze groen-witters tegen de lokalen van Wilhelmina. De sfeer en beleving gedurende de terugreis zal sterk afhangen van het resultaat van de match. Vertrek vanaf sportpark Crayestein om 12.45 uur en terugkomst in Tricht om circa 17.30 uur.
De reis wordt u gratis aangeboden door v.v.Tricht en haar sponsoren, maar kom niet te laat want vol = vol!