Gratis cursus verenigingsscheidsrechter!

Cursus scheidsrechter

Op dit moment hebben wij helaas nog te weinig aanmeldingen voor deze cursus (9 aanmeldingen). We kunnen volgende week woensdag van start bij minimaal 14 deelnemers. Mocht je nog een geïnteresseerde kennen, schroom niet om hem of haar te attenderen op de cursus verenigingsscheidsrechter bij Theole! A.s. maandag zal er een definitief besluit worden genomen over het wel of niet laten doorgaan van de cursus. Als we voldoende deelnemers hebben dan zal de opleiding starten op woensdag 16 maart a.s.
Let op! De eerste lesavond zal plaatsvinden op de accommodatie van Teisterbanders, Dorpsstraat 35, 4012 BE in Kerk-Avezaath. De resterende lesavonden zullen plaatsvinden op de accommodatie van Theole, Sportpark Drumpt, Groenendaallaan 10, 4002 AH in Tiel.

Cursusdata:
Les 1: woensdag 16 maart 2022 (Teisterbanders)
Les 2: woensdag 30 maart 2022 (Theole)
Les 3: woensdag 20 april 2022 (Theole)
Les 4: woensdag 1 juni 2022 (Theole)

De aanvangstijd is 18:45 uur en de avonden zullen rond 22:00 uur eindigen. Deze datums zijn onder voorbehoud en kunnen eventueel worden gewijzigd. De cursus is een mix van bijeenkomsten, online opdrachten en stage wedstrijden.

Aanmelden via deze link: Verenigingsscheidsrechter Veld | KNVB