Een uitslag zegt niet alles!

BZV'14 - Tricht

De oefenwedstrijd tegen BZC’14 van dinsdagavond eindigde in 1-1. Op het eerst gezicht zou je zeggen: Dasss nie best! Klopt, maar de uitslag geeft niet de verhoudingen in het veld weer. Vooral in de eerste helft hadden we minimaal 4 doelpunten moeten maken. We maakten er echter maar één. Een vlotlopende aanval van rechts werd door Tim van Dijken strak voor de goal geschoten en Ramon van Soelen hoefde alleen zijn voet er tegenaan te zetten. Tim en Ramon kregen voldoende kansen om het verschil in Zuilichem veel groter te maken. Het fysieke spel van de Brakel Zuilichem Combinatie van 2014 was duidelijk aanwezig. Ook zat het in het strafschopgebied niet mee. Er waren twee duidelijke strafschopgevallen, maar de scheidsrechter wilde het niet zien, of hij vond het niets. In de 2e helft gaf Tricht helemaal niet thuis. BZC was wel gebrand om een resultaat te behalen. Hun eerste kans van de wedstrijd in de 25e minuut van de 2e helft betekende direct de gelijkmaker. Vlak voor tijd hadden we ook nog kunnen verliezen. Een schot verdween via de lat en het hoofd van Rian, over de dwarsligger. De 2e helft maar snel vergeten, en de goede dingen van de eerste helft meenemen naar de eerste bekerwedstrijd, die op zaterdag 4 september om 17.00 uur in Tiel wordt gespeeld bij de t.s.v. Theole.