Een groen-witter is heen gegaan!

Dirk Pak

Het trieste nieuws heeft ons bereikt dat ons lid Dirk Pak afgelopen donderdag op 72-jarige leeftijd, veel te vroeg is overleden. Dirk was een enorm rustige, vriendelijke en goedlachse man, die sinds dat hij met zijn vrouw en kinderen in Tricht is komen wonen, enorm veel heeft gedaan binnen onze vereniging. Hij begon als voetballer bij Tricht 3, waarna hij de coaching/training van zijn zoons Leon en Erwin op zich heeft genomen bij de pupillen en junioren. Naast meerdere bestuursfuncties, zullen de meeste mensen Dirk toch kennen als clubscheidsrechter, die je áltijd wel kon bellen als je niemand kon vinden om jouw wedstrijd te fluiten op zaterdagochtend; hij was de goedheid zelve.

De afgelopen jaren heeft Dirk zich als Coördinator Duurzaamheid bezig gehouden met de verduurzaming van ons Sportcomplex. Dankzij Dirk heeft de vereniging nu 60 zonnepanelen op het dak van de kantine, hebben wij een geïsoleerde vloer in de kantine, zijn alle muren van de kantine geïsoleerd, hebben we nieuwe sportveld LED verlichting en zijn de daken van de kleedlokalen geïsoleerd.

Hoe droevig zijn overlijden en hoe onterecht véél te vroeg, toch hopen wij dat zijn familie troost kan putten uit het feit dat hij tot het laatste moment in bijzijn van zijn zoon Leon en zijn Walking Football vrienden op zijn eigen voetbalveld, zijn geliefde sport heeft  kunnen beoefenen. Op woensdag 26 januari, van 19.00 – 20.00 uur is er gelegenheid om de familie persoonlijk uw medeleven te betuigen in onze voetbalkantine.

Wij willen Corrie, Josethe, Leon en Erwin veel sterkte toewensen in deze droevige periode!

Het Bestuur