De Jan van Arkel Bokaal

Jan van Arkel Bokaal

Het zit er voorlopig niet in dat er in competitieverband (Regio Cup) gevoetbald gaat worden. De corona-maatregelen maken het niet mogelijk om naar andere verenigingen te reizen. Dan hebben we nog één mogelijkheid over en dat is een interne competitie voor spelers/speelsters tot 27 jaar. Alle voetballers van de seniorenafdeling (mannen/vrouwen), Tricht JO19/MO19/JO17 en MO17 mogen daaraan deelnemen. Het is de bedoeling dat uit die opgegeven groep een aantal elftallen worden geformeerd om het krachtverschil zo klein mogelijk te houden. Deze elftallen gaan vanaf 10 april iedere zaterdag een wedstrijd spelen. Er worden bij voldoende deelname 3 wedstrijden per zaterdag gespeeld. De eerste begint om 11.00 uur, de tweede om 13.00 uur en de laatste om 15.00 uur.
Op de onderstaande zaterdagen wordt er gespeeld:
10 april, 17 april, 24 april, 1 mei, 8 mei, 15 mei, ( 22 mei niet i.v.m. Pinksterweekend ), 29 mei, 5 juni, 12 juni en 19 juni

Als jij wil deelnemen aan de strijd om de “Jan van Arkel bokaal“, geef je dan vóór 5 april op bij je leider/trainer. Doe dat als je zeker weet dat je het grootste gedeelte van die interne competitie aanwezig kan zijn. Op 8 april zal de elftalindeling bekend worden gemaakt op de website.
Om alles goed te laten verlopen zijn er wel een aantal maatregelen genomen. Ons sportpark Crayestein is alleen open voor spelers, leiding, scheidsrechters en stewards. De kantine en kleedkamers blijven gesloten. Van de deelnemende ploegen wordt verlangt dat ze via een rooster een scheidsrechter of steward aanwijzen. Lukt dat niet, dan kunnen wij daarbij helpen.

Hopelijk is het mogelijk om er in juni toch nog een feestje van te maken, maar dat kan alleen als de maatregelen versoepeld zijn. Mocht de KNVB Regio Cup toch nog wel gespeeld gaan worden, dan vervalt de Jan van Arkel bokaal.
Doe mee!