Bardienst voor senioren elftallen

Bardienst Heineken

Het bestuur heeft door te weinig vrijwillige aanmeldingen moeten besluiten dat de senioren elftallen om beurt, de bardienst moeten verzorgen op donderdagavond. Onder dit bericht vinden jullie het schema, waarin je kan zien in welke week jouw team aan de beurt is. Je zou als team iemand kunnen regelen, zoals geblesseerde spelers die niet kunnen trainen, of andere vertegenwoordigers uit jouw team.
Door deze regeling hoeft jouw team slechts 1 x in de 3 á 4 maanden die donderdagavond invulling te geven en blijven we nog steeds een vereniging die draait op zijn eigen leden. Wij hopen op jullie begrip, zodat de trainingsavond op donderdags nog steeds die gezellige avond kan blijven, die het altijd al is geweest.
Mocht u zich geroepen voelen om op donderdagavond bij te springen, kan dat natuurlijk ook: aanmelden.

Het Bestuur