Andere tijden, Tricht!

Voor de voetballiefhebbers onder ons valt het niet mee om niets te kunnen lezen over jouw profclub, transfers en wedstrijdverslagen op maandagochtend. Voetbalprogramma’s op tv zijn ook al niet meer om aan te gluren, want gaan helemaal niet meer over voetbal. Het is daarom maar goed dat de redactie van vvtricht.nl de hand heeft weten te leggen op allerlei wedstrijdverslagen uit de krant en programmaboekjes uit de jaren ’80 en ’90, gedigitaliseerd vanuit plakboeken van oud 1e elftalspelers Pieter van Helten en Bartho van Honk.
Heerlijk leesmateriaal en op op onze speciale krantenpagina is het lekker wegdromen naar de ‘good old days’! Neem snel een kijkje, want alle artikelen zijn op ware grote te bekijken, dus goed leesbaar. Mocht jij ook nog andere artikelen hebben verzameld, neem dan even contact op webmaster@vvtricht.nl.