Addy bedankt!

Addy Ijzerman bedankt

Na afgelopen zaterdag 4 juni, wederom een zeer succesvol Tandwinkel.nl Internationaal JO9-Toernooi te hebben georganiseerd willen we graag even iemand in het zonnetje zetten. Twaalf jaar geleden heeft Addy Ijzerman het initiatief genomen om via Jour International een Internationaal toernooi te organiseren op Sportpark Crayestein. Met medewerking van een aantal vaste vrijwilligers wist hij elk jaar weer een prachtig voetbalfeest voor spelers en ouders te realiseren, waarbij met Cercle Brugge zelfs een mooie vriendschapsband werd gesloten. Onze hele vereniging kijkt ieder jaar weer uit naar dit grootse evenement, waarbij vele leden belangeloos willen helpen.

Hoewel Addy dit jaar wat meer op de achtergrond aanwezig was, omdat hij en zijn vaste team het stokje hebben overgedragen aan een jongere generatie, willen wij hem hartelijk danken voor de afgelopen 11 edities! Ad, jij hebt ons cluppie mooi op de kaart gezet met dit evenement; onze dank is groot!

Ps. tevens complimenten voor Aniek Veldhuizen en Eline Uiterwaal, die het dit jaar super hebben opgepakt!