Vrijwilliger uitgelicht; Marco Stam!

Je hebt van die vrijwilligers, die je nooit hoort of waar je nooit iets over hoort. Marco Stam is er zo een: trainer, vlagger, speler of als stille sponsor van de Tribune; hij loopt er nooit mee te koop. Toen de kantine gesloten werd vanwege de Corona-regels, heeft Marco de nodige werkzaamheden verricht aan onze cv installatie. Dirk Pak geeft als onze milieudeskundige even een update over de cv werkzaamheden uitgevoerd door Marco:
“Marco Stam heeft de nieuwe cv-installatie afgerond en de cv installatie is gevuld. Komende weken zal ik de installatie nog blijven ontluchten zodat e.e.a. naar behoren gaat functioneren indien dat weer nodig is. Volgende week gaat hij nog een half uur de kruipruimte in om de riolering af te maken, hij had verschillende hulpstukken per ongeluk in de verkeerde kist gedaan en kon het daarom niet afmaken, maar e.e.a. werkt wel. De rekening voor de cv installatie voor wat hij tekort kwam wil hij niet indienen; “beschouw het maar als sponsoring”, zei hij. Vele snipperdagen heeft hij opgenomen om het te realiseren; daar mogen we trots en zuinig op zijn!”
Marco, ontzettend bedankt namens de vereniging en we zien je snel weer op de club!