Vacature wedstrijdsecretaris

Beste leden,

De club is nog altijd en inmiddels dringend op zoek naar een wedstrijdsecretaris, waarbij een duo-invulling mogelijk is. De taken/verantwoordelijkheden bestaan o.a. uit:

• Verantwoordelijk voor het hele wedstrijdgebeuren en het coördineren van de indeling van de elftallen en het tijdig inschrijven van de elftallen bij de KNVB.
  • Publicatie, zowel intern als extern, van de door de KNVB vastgestelde wedstrijden (SportLink)
  • Uitvoeren van besluiten van de KNVB en verantwoordelijk voor de correspondentie van de competitiewedstrijden.
  • Zorg dragen voor de planning van alle wedstrijden en toernooien en verantwoordelijk voor de veldindeling en kleedkamerindeling van wedstrijden op eigen terrein.
  • Het doorgeven van alle wedstrijd- en trainingsinformatie aan de trainers en leiders.
  • Het tijdig doorgeven van afgelastingen aan trainers, leiders, scheidsrechters en de tegenpartij in overleg en samenwerking met de consul.
  • In samenwerking met de trainers het trainingsschema samenstellen.
  • Het organiseren van oefenwedstrijden
  • Toezien op de verplichtingen van de vereniging inzake strafzaken.

De werkzaamheden vragen gemiddeld tussen de 4-6 per week. Interesse? Uw reactie kan naar algemeenbestuur@vvtricht.nl